Nejčastěji Otázky

DIAMANTOVÉ INFORMACE

  • Odkud pocházejí vaše diamanty?

Naše diamanty pocházejí z etických zdrojů a jsou nakupovány z legitimních zdrojů, které nejsou zapojeny do konfliktu financování a v souladu s příslušnými mezinárodními požadavky.

  • Prodáváte přírodní i laboratorní růstové diamanty?

All our products contain natural grown diamonds. Should we have the lab grown products in the future, we will specify that in the product description.

  • Máte nějakého diamantového průvodce pro další informace?

Yes. Please check the Diamond Guide section on our website for more information 

  • Prodáváte přírodní drahé kameny?

Všechny naše produkty obsahující barevné kameny jsou vyráběny pouze z přírodních kamenů

INFORMACE O ŠPERCÍCH

  • Jak dlouho trvá výroba vašich položek?

Výrobky Omara na zakázku mají prodlouženou dobu výroby. Výroba šperku trvá až 10 pracovních dnů.

  • Mohu přidat rytinu na můj prsten?

Ano. Některé produkty mohou mít personalizované gravírování. Při konfiguraci produktů můžete přidat gravírování.

  • Mohou být mé šperky osazeny jinými drahokamy kromě diamantů?

Ano. Produkty mohou obsahovat diamanty a drahokamy a barevné kameny. Požadovaný kámen si můžete vybrat v konfiguraci produktu.

  • Jsou šperky omara diamonds puncovány?

Ano. Všechny produkty Omara jsou označeny puncem

  • Proč má bílé zlato někdy žlutý odstín?

Bílé zlato nedosahuje své barvy přirozeně. Bílé barvy zlatého kovu je dosaženo nanesením vrstvy rhodia. Tato vrstva má tendenci se časem pomalu opotřebovávat a odhaluje tak žlutou barvu zlata obecného kovu.

  • Jaký je rozdíl mezi platinou a bílým zlatem?

Platina a zlato jsou různé druhy kovů. I když mají stejnou barvu, jejich kvalita kovu a tedy i cena se liší. Pokud se chcete dozvědět více o typech kovů a objevit tipy, jak si správně vybrat, podívejte se na tuto stránku.

  • Jak bude můj balíček doručen?

Balík bude doručen službou místního přepravce výhradně zabalený

DORUČENÍ A ODBĚR

  • Jak dlouho bude trvat doručení?

Produkty Omara na zakázku jsou produkty vyrobené na míru dle vašeho požadavku. Proto bude váš produkt doručen do 17-20 pracovních dnů na vaši adresu.

  • Nabízíte bezplatné mezinárodní doručení?

V současné době nezasíláme kusy do zahraničí. Pracujeme na rozšíření naší sítě, aby byly naše produkty dostupné všem.

  • Mohu zadat objednávku online, ale vyzvednout si ji v showroomu?

V současné době lze produkty Omara objednávat pouze online a doručovat na vaši adresu přepravcem.

  • Jak mohu sledovat svoji objednávku?

Svou objednávku můžete sledovat pomocí odkazu pro sledování v potvrzení odeslání c

  • Nabízíte možnost expresního doručení?

Vaši objednávku odešleme nejrychlejší možností doručení nabízenou přepravní službou.

  • Bude moje dodávka pojištěna?

Ano. V tarifu vašeho dopravce je zahrnuto pojištění doručení.

  • Můžete poslat alternativní adresu?

Doručovací adresu můžeme upravit před odesláním vaší objednávky. V případě změny dodací adresy kontaktujte prosím náš tým podpory.

  • Můžete poslat do P.O. Box?

V současné době zasíláme objednávky pouze na osobní adresu. Pracujeme na možnosti doručovat objednávky do PO Boxu.

  • Můžete poslat alternativní adresu?

Doručovací adresu můžeme upravit před odesláním vaší objednávky. V případě změny dodací adresy kontaktujte prosím náš tým podpory.

  • Budu muset zaplatit daň a clo?

Ne. Všechny daně a cla jsou zahrnuty v prodejní ceně produktu.

PLATBA A CENY

  • Nabízíte nějaké názory na finance nebo flexibilní platby?

V současné době nenabízíme flexibilní platební podmínky, jako je platba na splátky atd.

  • Proč je cenový rozdíl mezi diamanty, které jsou téměř identické?

Cena diamantu závisí na tvaru, velikosti a čistotě diamantu. Proto se cena diamantu může u téměř identických kamenů lišit.

  • Zobrazujete jen pevné ceny nebo se mohou změnit?

Ceny produktů se mohou v průběhu času měnit v důsledku změny ceny kovu a dalších proměnných výrobních faktorů.

  • Existují nějaké skryté poplatky?

Neexistují žádné skryté poplatky a poplatky.

  • Proč se ceny zvyšují s větší velikostí prstenu?

Větší produkty mohou k výrobě vyžadovat více kovu a větších diamantů nebo drahokamů. Cena produktu se tedy může zvýšit.

VRÁCENÍ, NÁHRADY A ZRUŠENÍ

  • Jak vaše 10 denní záruka vrácení peněz funguje?

Položku můžete vrátit za účelem vrácení peněz, změny velikosti prstenu, gravírování nebo opravy. Stačí vyplnit formulář pro vrácení zboží a vytištěný formulář vložit do balíku se zbožím. Zboží je třeba zaslat na adresu 81106 Staré Město, Ulice Obchodní, 559/37, Bratislava, Slovensko.

Po přijetí zásilky zásilku zpracujeme. Toto zpracování trvá 2-4 pracovní dny. Potom, do 30 pracovních kalendářních dnů, vám budou peníze vráceny stejným způsobem, jakým byla platba provedena. Podrobnější informace o vrácení, opravě nebo změně velikosti si můžete přečíst na této stránce: Vrácení Zboží

  • Jak mohu vrátit položku za účelem vrácení peněz nebo změny velikosti?

Položku můžete vrátit a získat vrácení peněz - stačí vyplnit formulář pro vrácení a vložit tištěný formulář do balíčku spolu se zbožím.

Pro vrácení produktu k úpravě velikosti vyplňte prosím formulář pro vrácení a postupujte podle kroků v sekci VRÁCENÍ. Ujistěte se, že produkt k úpravě velikosti odesíláte bez přídavných položek, jako je krabice nebo certifikát. Tyto položky vám nebudou vráceny.

  • Jak dlouho bude mé vrácení peněz trvat?

Do 10 pracovních kalendářních dnů vám budou peníze vráceny stejným způsobem, jakým byla platba provedena.