Nejčastěji Otázky
DIAMANTOVÉ INFORMACE
- Odkud pocházejí vaše diamanty?
Naše diamanty pocházejí z etických zdrojů a jsou nakupovány z legitimních zdrojů, které nejsou zapojeny do konfliktu financování a v souladu s příslušnými mezinárodními požadavky.
- Prodáváte přírodní i laboratorní růstové diamanty?
All our products contain natural grown diamonds. Should we have the lab grown products in the future, we will specify that in the product description.
- Máte nějakého diamantového průvodce pro další informace?
Yes. Please check the Diamond Guide section on our website for more information
- Prodáváte přírodní drahé kameny?
Všechny naše produkty obsahující barevné kameny jsou vyráběny pouze z přírodních kamenů
INFORMACE O ŠPERCÍCH
- Jak dlouho trvá výroba vašich položek?
Výrobky Omara na zakázku mají prodlouženou dobu výroby. Výroba šperku trvá až 10 pracovních dnů.
- Mohu přidat rytinu na můj prsten?
Ano. Některé produkty mohou mít personalizované gravírování. Při konfiguraci produktů můžete přidat gravírování.
- Mohou být mé šperky osazeny jinými drahokamy kromě diamantů?
Ano. Produkty mohou obsahovat diamanty a drahokamy a barevné kameny. Požadovaný kámen si můžete vybrat v konfiguraci produktu.
- Jsou šperky omara diamonds puncovány?
Ano. Všechny produkty Omara jsou označeny puncem
- Proč má bílé zlato někdy žlutý odstín?
Bílé zlato nedosahuje své barvy přirozeně. Bílé barvy zlatého kovu je dosaženo nanesením vrstvy rhodia. Tato vrstva má tendenci se časem pomalu opotřebovávat a odhaluje tak žlutou barvu zlata obecného kovu.
- Jaký je rozdíl mezi platinou a bílým zlatem?
Platina a zlato jsou různé druhy kovů. I když mají stejnou barvu, jejich kvalita kovu a tedy i cena se liší. Pokud se chcete dozvědět více o typech kovů a objevit tipy, jak si správně vybrat, podívejte se na tuto stránku.
- Jak bude můj balíček doručen?
Balík bude doručen službou místního přepravce výhradně zabalený
DORUČENÍ A ODBĚR
- Jak dlouho bude trvat doručení?
Produkty Omara na zakázku jsou produkty vyrobené na míru dle vašeho požadavku. Proto bude váš produkt doručen do 17-20 pracovních dnů na vaši adresu.
- Nabízíte bezplatné mezinárodní doručení?
V současné době nezasíláme kusy do zahraničí. Pracujeme na rozšíření naší sítě, aby byly naše produkty dostupné všem.
- Mohu zadat objednávku online, ale vyzvednout si ji v showroomu?
V současné době lze produkty Omara objednávat pouze online a doručovat na vaši adresu přepravcem.
- Jak mohu sledovat svoji objednávku?
Svou objednávku můžete sledovat pomocí odkazu pro sledování v potvrzení odeslání c
- Nabízíte možnost expresního doručení?
Vaši objednávku odešleme nejrychlejší možností doručení nabízenou přepravní službou.
- Bude moje dodávka pojištěna?
Ano. V tarifu vašeho dopravce je zahrnuto pojištění doručení.
- Můžete poslat alternativní adresu?
Doručovací adresu můžeme upravit před odesláním vaší objednávky. V případě změny dodací adresy kontaktujte prosím náš tým podpory.
- Můžete poslat do P.O. Box?
V současné době zasíláme objednávky pouze na osobní adresu. Pracujeme na možnosti doručovat objednávky do PO Boxu.
- Můžete poslat alternativní adresu?
Doručovací adresu můžeme upravit před odesláním vaší objednávky. V případě změny dodací adresy kontaktujte prosím náš tým podpory.
- Budu muset zaplatit daň a clo?
Ne. Všechny daně a cla jsou zahrnuty v prodejní ceně produktu.
PLATBA A CENY
- Nabízíte nějaké názory na finance nebo flexibilní platby?
V současné době nenabízíme flexibilní platební podmínky, jako je platba na splátky atd.
- Proč je cenový rozdíl mezi diamanty, které jsou téměř identické?
Cena diamantu závisí na tvaru, velikosti a čistotě diamantu. Proto se cena diamantu může u téměř identických kamenů lišit.
- Zobrazujete jen pevné ceny nebo se mohou změnit?
Ceny produktů se mohou v průběhu času měnit v důsledku změny ceny kovu a dalších proměnných výrobních faktorů.
- Existují nějaké skryté poplatky?
Neexistují žádné skryté poplatky a poplatky.
- Proč se ceny zvyšují s větší velikostí prstenu?
Větší produkty mohou k výrobě vyžadovat více kovu a větších diamantů nebo drahokamů. Cena produktu se tedy může zvýšit.
VRÁCENÍ, NÁHRADY A ZRUŠENÍ
- Jak vaše 10 denní záruka vrácení peněz funguje?
Položku můžete vrátit za účelem vrácení peněz, změny velikosti prstenu, gravírování nebo opravy. Stačí vyplnit formulář pro vrácení zboží a vytištěný formulář vložit do balíku se zbožím. Zboží je třeba zaslat na adresu 81106 Staré Město, Ulice Obchodní, 559/37, Bratislava, Slovensko.
Po přijetí zásilky zásilku zpracujeme. Toto zpracování trvá 2-4 pracovní dny. Potom, do 30 pracovních kalendářních dnů, vám budou peníze vráceny stejným způsobem, jakým byla platba provedena. Podrobnější informace o vrácení, opravě nebo změně velikosti si můžete přečíst na této stránce: Vrácení Zboží
- Jak mohu vrátit položku za účelem vrácení peněz nebo změny velikosti?
Položku můžete vrátit a získat vrácení peněz - stačí vyplnit formulář pro vrácení a vložit tištěný formulář do balíčku spolu se zbožím.
Pro vrácení produktu k úpravě velikosti vyplňte prosím formulář pro vrácení a postupujte podle kroků v sekci VRÁCENÍ. Ujistěte se, že produkt k úpravě velikosti odesíláte bez přídavných položek, jako je krabice nebo certifikát. Tyto položky vám nebudou vráceny.
- Jak dlouho bude mé vrácení peněz trvat?
Do 10 pracovních kalendářních dnů vám budou peníze vráceny stejným způsobem, jakým byla platba provedena.